ثناثنا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

ثنا

تولد دو سالگی ثناجون

1392/8/20 20:39
نویسنده : مامان و بابا
602 بازدید
اشتراک گذاری

بچم این چند وقت که ما در حال جمع کردن اثاثیه منزل بودیم حسابی حوصله

اش سر رفته بودوهمش بهونه میگرفت اخه دیگه جای بازی هم نداشتنگرانناراحت

 همه وسیله هاروکه جمع کردیم  من وثنا گلی امدیم خونه بابام لبخندتا بابایی ثنا

خونه رو تحویل بگیر وما بریم مرتبش کنیم.

 دفعه قبل که امدم  دوربینو جا گذاشته بودم واسه همین نتونستم عکس

تولدثنارو بزارم الان امادشون کردم.

 

 

 

 

 

 

برو ادامه مطلب

فدای اون ژستت بشمماچ

 

اینم ازکیک

وخوراکیهامونخوشمزه

البته مامانی کسالت داشت نتونست جشن مفصل بگیره

این یکی خیلی خوشمزه استخوشمزهنیشخند

ازتزئیناتمون فقط یه عکسناراحت

نمیزاشتی ازت عکس بگیریم ایناروهم بزور گرفتیم

کلی شیطونی وبازی وشادی کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان موژان جون
8 تیر 92 22:44
الهی قربون حوصله سر رفتنت عزیزم


فدات خاله جون موژان خوشگلموببوس
کمیل
9 تیر 92 16:20
سلام ثنا جون ان شالله خونه بابابزرگ بهت خوش بگذره عکساتم خیلی قشنگ بود ان شالله تولد صد سالگیت


ممنون عزیزم
مامان حسنـــــــا
9 تیر 92 18:18
سلام ثنا خوشکلــــــــه....
هرچند من تو جشـــن تولدتـــــــــــــ بودم و کلــــــــی بهمون خوش گذشتــــــــــ ولی بازم تولـــــــــــد مبارکــــــــــ ایشالا 120ساله بشی خوشکـــــــــــل من...
خیلی ناراحتم که داری از پیشمون میری


سلام عزیزم منم ناراحتم دلم میخواست تولد حسناگلی باشم فدای تو.حسناروببوس
مامان موژان جون
9 تیر 92 20:30
الهی قربونت برم عزیزم تولد هم مبارک




ممنون گلم


دایی علی
11 تیر 92 17:47
تولد مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک من میگم خیلی که بیش تر از
خیلی خوشگل شدی


ممنون
مامانی درسا
17 تیر 92 1:33
عزیزم تولدت معلومه حسابی خوش گذشته .... خوش باشید
مامان موژان جون
16 شهریور 92 12:36
روزت مبارک دختر ناناز


همچنین عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثنا می باشد